Hi,
We don't like to see our customers upset and inconvenienced. We always strive to create a positive customer experience. There are various reasons why you’re unable to receive emails. One possible cause is your filter setting. To check if it isn’t contributing to this issue, refer to the link below:
I'm not receiving emails sent by my family or friends
To isolate the possible causes of your issue, we need more information from you.
- Do you encounter this issue when using other browser?
- Do you encounter this issue when using other account?
- Do you encounter this issue when using other computer?
- Have you tried sending a test email to your account?
- Do you receive any bounced message when you try to send a test email?
- Please provide us the bounced message that you received, if any.
- When did the issue occur?
- Did you make any changes to your account before you encountered the issue?
- Does the issue happen on a specific sender?
Thanks!
Prezados amigos,
Respondendo as perguntas orientadoras:
O mesmo problema eu estou tendo mesmo ao mudar de browser, mas não estou tendo o problema em outra conta que possuo pelo Hotmail. Sábado a noite eu enviei um e-mail teste para meu e-mail e recebi, como também recebi um ultimo e-mail de minha esposa, mas outro que ela enviou ontem a noite, retornou para a caixa dela.
Este problema, notei que estava acontecendo algo estranho, desde o dia 13 para 14 deste mês.
A alteração que fiz recentemente foi a mudança de senha, por ao tentar abrir minha conta, recebi um e-mail da Microsoft condicionando a abertura de conta devido a processos de segurança.
E como resposta da última pergunta orientadora, não estou recebendo nenhum e-mail de contato algum!
Agradeço pela atenção e ajuda que fico no aguardo de orientações!!!
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